Fotokútik ako marketingový nástoj
na prezentáciu produktov
Fotokútik má širší potenciál ako len firemný event, prípadne teambuilding. Máte nový produkt alebo službu a chcete ich predstaviť širšej verejnosti? Ak organizujete promo akciu, kde uvádzate na trh nový produkt, prípadne ho prezentujete vo Vašej kamennej predajni, určitenezabudnite na fotokútik. Táto atrakcia posilňuje povedomie o značke a naštartuje predaj produktu.
So zábavnými rekvizitami sa odfotí rád aj ten, kto sa bežne nerád stavia pred fotoaparát.
Popri tom ako sa ľudia zabávajú, odnesú si so sebou vytlačenú fotografiu a zároveň ju zdieľajú na sociálnych médiach, čo je kľúčové pre predaj produktu. Väčšina si radšej kúpi produkt, na ktorý dostanú odporúčanie od známych. Čím viac ľudí teda bude zdielať fotografie na sociálnych sieťach, tým bude silnejší predaj produktu.
BRANDING
Na každú fotografiu vieme umiestniť branding, napríklad názov produktu alebo služby a logo. Výtlačok vieme spraviť na mieru, presne podľa Vašich predstáv.
Do brandingu je možné zakomponovať aj zľavový kód, prípadne QR kód, ktorý môžu klienti priamo použiť na nákup Vášho produktu.
ATRAKCIA PRE ZÁKAZNÍKOV
Nikto nemá rád nudné podujatia a už vôbec nie organizátor, hlavne keď ide o nový produkt. Preto Vám odporúčame objednať si fotokútik a o zábavu na podujatí sa Vám postaráme.
UVEDENIE PRODUKTU NA TRH
Pri uvádzaní produktu na trh by ste si mali dať záležať na tom, čo ponúknete potenciálnym zákazníkom na úvodnom evente, a vďaka čomu si Vás zapamätajú. Fotokútik je unikátna atrakcia, ktorú dotvára pozadie na mieru a tématické rekvizity.
Pomocou fotografií, ktoré zdielajú Vaši hostia, ukážete atmosféru a produkt aj ostaným ľudom, ktorí tam neboli. Fotografie umiestnite na sociálnych sieťach alebo web stránke spoločnosti, kde ich budú môcť aj ostatní zdielať a vytvárať tak dalšiu propagáciu.
Ukážka je z akcie COOP jednota a ich preslávená reklama s Bačom a Honelníkom ktorú organizovala agentúra Jandl.